DZP w czasie pandemii
Sytuacja nie wpływa na naszą dyspozycyjność i zaangażowanie w pracę dla Państwa
16.03.2020
W związku z pandemią koronawirusa, mając na względzie zdrowie naszych pracowników i klientów oraz kierując zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu naszej firmy, w celu maksymalnego zniwelowania ryzyka zakażeń.
Od dziś, poniedziałku 16 marca 2020, nasza codzienna praca i kontakty z klientami odbywają się w trybie zdalnym, pracujemy z domów korzystając z naszych platform komunikacji elektronicznej, wideokonferencji, webinariów itp.
Dzięki wysokiemu stopniowi digitalizacji usług i wykorzystywania najnowocześniejszych rozwiązań IT i telekomunikacyjnych powyższa sytuacja nie wpływa na naszą dyspozycyjność i zaangażowanie w pracę dla Państwa.
W związku z pandemią pojawiają się dziesiątki pytań i wątpliwości dotyczących działalności biznesowej. Znamy Państwa problemy i jesteśmy gotowi do odpowiedzi na ważne pytania. Z uwagi na to powołaliśmy w DZP multidyscyplinarny zespół wsparcia biznesu – Koronawirus Alert. Do Państwa dyspozycji uruchomiliśmy dedykowane linie telefoniczne oraz adres mailowy. Prosimy kierować do nas wszelkie pytania, wątpliwości prawne oraz biznesowe związane z tą sytuacją.
Informujemy także, iż na naszej stronie internetowej na bieżąco aktualizujemy najważniejsze informacje i porady dotyczące sytuacji związanej z wpływem koronawirusa na różne obszary biznesowe.
Wszystkie wspomniane informacje (numery telefonów, dedykowany adres e-mail, zbiór porad) dostępne są na stronie internetowej: www.dzp.pl/koronawirus-alert.
Wkrótce też udostępnimy zbiór kluczowych informacji dla przedsiębiorców: „Drogowskazy dla biznesu w dobie pandemii – mapa obszarów prawnych i biznesowych”.
Jesteśmy również w stałym kontakcie z ekspertami z globalnych organizacji prawniczych, dzięki czemu zapewniamy odwołanie do działań i praktyk organów oraz firm w innych państwach.