Wirtualny świat, realne wyzwania Gry komputerowe stanowią coraz bardziej istotną gałąź światowej gospodarki, która już wkrótce może dogonić kinematografię (zysk ze sprzedaży gier komputerowych już parę lat temu był w USA wyższy niż wpływy ze sprzedaży biletów kinowych). Z szacunków PricewaterhouseCoopers wynika, iż wartość całego rynku gier komputerowych w 2010 […]
Gry komputerowe, wideo
Kategorie
Cloud computing (12)Cyberbezpieczeństwo (1)
Dane osobowe (20)
Dobra osobiste (5)
eAdministracja (3)
eCommerce (24)
Gry komputerowe, wideo (21)
Hazard (3)
IT (23)
Marketing (14)
Media (23)
Nieuczciwa konkurencja (7)
O naszym zespole (28)
Organizacje Zbiorowego Zarządu (10)
Patenty (19)
Prawo autorskie (51)
Reklama (11)
Wzory przemysłowe (30)
Znaki towarowe (33)
Nowości
Rosja ogranicza możliwość ubiegania się o odszkodowanie za naruszenie praw własności intelektualnej
Renomowane znaki towarowe – analiza porównawcza regulacji w Polsce i w Chinach
Prowadzenie działalności w Chińskiej Republice Ludowej (aspekty IP/TMT – część II) – uzyskiwanie zezwolenia na publikację gier wideo i gier internetowych
Bony własności intelektualnej – możliwość otrzymania dofinansowania od EUIPO na rejestrację znaków towarowych i wzorów przemysłowych
Prowadzenie działalności w Chińskiej Republice Ludowej (aspekty IP/TMT – część I) – obowiązek lokalizacji danych na podstawie Ustawy ChRL o cyberbezpieczeństwie.