W dniach 17-18 września w Warszawie juz po raz drugi odbędzie się konferencja „Game Industry Trends 2012” dotycząca biznesu growego w Polsce i na świecie. Podczas dwudniowej konferencji zaprezentowani zostaną czołowi gracze rynkowi, najnowsze raporty i badania, trendy oraz zmiany na tym niezwykle dynamicznym rynku. Pierwszego dnia spotkania prezentację pt. […]
Marketing
Coś tu brzydko pachnie..
Szedłem kiedyś wzdłuż alejek ze sklepami w jednym z warszawskich centrów handlowych, bez celu konkretnych zakupów. Przechodząc obok jednego ze sklepów, moją uwagę zwrócił wydobywający się z niego charakterystyczny zapach perfum łączących wetiwer, piżmo i cytrusy. Momentalnie nasunęło mi się skojarzenie z popularną za granicami kraju siecią sklepów odzieżowych, w […]
Wiedźmin też potrzebuje ochrony
Wirtualny świat, realne wyzwania Gry komputerowe stanowią coraz bardziej istotną gałąź światowej gospodarki, która już wkrótce może dogonić kinematografię (zysk ze sprzedaży gier komputerowych już parę lat temu był w USA wyższy niż wpływy ze sprzedaży biletów kinowych). Z szacunków PricewaterhouseCoopers wynika, iż wartość całego rynku gier komputerowych w 2010 […]
Metody prawnego zwalczania zjawiska ambush marketing
Ambush marketing, dosłownie – marketing zasadzkowy, często określany marketingiem partyzanckim lub podstępnym, jest zbiorczym oznaczeniem różnego rodzaju działań marketingowych, które przeprowadzane są w miejscu oraz czasie sponsorowanego wydarzenia, bez uiszczenia opłat sponsoringowych.