W dniach 23 i 25 marca 2010 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał dwa istotne orzeczenia dotyczące reklamy internetowej w postaci tzw. linków sponsorowanych (ad-words). Oba orzeczenia w tzw. połączonych sprawach Google (C-236/08, C-237/08 i 238/08) oraz sprawa Die BergSpechte (C-278/08) zostały wydane w trybie Art. 267 TFUE (dawny Art. […]
Reklama
Kategorie
Cloud computing (12)Cyberbezpieczeństwo (1)
Dane osobowe (20)
Dobra osobiste (5)
eAdministracja (3)
eCommerce (24)
Gry komputerowe, wideo (21)
Hazard (3)
IT (23)
Marketing (14)
Media (23)
Nieuczciwa konkurencja (7)
O naszym zespole (28)
Organizacje Zbiorowego Zarządu (10)
Patenty (19)
Prawo autorskie (51)
Reklama (11)
Wzory przemysłowe (30)
Znaki towarowe (33)
Nowości
Rosja ogranicza możliwość ubiegania się o odszkodowanie za naruszenie praw własności intelektualnej
Renomowane znaki towarowe – analiza porównawcza regulacji w Polsce i w Chinach
Prowadzenie działalności w Chińskiej Republice Ludowej (aspekty IP/TMT – część II) – uzyskiwanie zezwolenia na publikację gier wideo i gier internetowych
Bony własności intelektualnej – możliwość otrzymania dofinansowania od EUIPO na rejestrację znaków towarowych i wzorów przemysłowych
Prowadzenie działalności w Chińskiej Republice Ludowej (aspekty IP/TMT – część I) – obowiązek lokalizacji danych na podstawie Ustawy ChRL o cyberbezpieczeństwie.