18.10.2023
Autorzy:
- Joanna Wierzejska
- Damian Szczygielski
- Joanna Fasula
- Michał Klimowicz
- Bartosz Saładyk
- Joanna Kociołek-Ziemba
Praktyki:
Specjalizacje:
Prawnicy DZP z Praktyki Prawa Spółek Fuzji i Przejęć doradzali sieci drogerii internetowych, która dzięki transakcji sprzedaży udziałów na rzecz Dino Polska pozyskała silnego partnera do dalszego rozwoju na rynku e-commerce.
DZP wspierało założycieli eZebra.pl, największego niezależnego polskiego sklepu internetowego w segmencie kosmetycznym, przy sprzedaży 75% udziałów na rzecz Dino Polska S.A.
Dzięki podpisaniu przedwstępnej warunkowej umowy nasz klient, który aktualnie w swoim asortymencie posiada około 40 tysięcy produktów, zyskał silnego partnera do dalszego rozwoju na szybko rosnącym rynku e-commerce.
"Wierzymy, że łącząc współpracę z Dino z nowoczesnymi formami angażowania i pozyskania klientów będziemy w stanie dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentów niż dotychczas” - powiedział Grzegorz Tatara, jeden z założycieli i Członek Zarządu eZebra.pl.
Dino Polska jest jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w kraju. Aktualnie posiada 2340 marketów w Polsce, a inwestycja w drogerię eZebra.pl pozwoli im wejść w obszar handlu internetowego. Celem spółki jest współdziałanie z właścicielami drogerii, którzy pozostaną nadal w jej zarządzie nadzorując realizację wspólnej strategii.
Nasze doradztwo obejmowało kompleksową pomoc prawną - przygotowanie, negocjowanie i podpisanie dokumentacji transakcyjnej.
Klientowi doradzał multidyscyplinarny zespół koordynowany przez Damiana Szczygielskiego, Partnera, wspieranego przez Joannę Fasulę, Senior Associate, Michała Klimowicza, Associate i Bartosza Saładyka, Associate, z Praktyki Prawa Spółek, Fuzji i Przejęć. Przy transakcji doradzali także Joanna Wierzejska, Partner i Joanna Kociołek-Ziemba, Senior Tax Consultant z Praktyki Podatkowej.
Do sfinalizowania transakcji niezbędne jest jeszcze m.in. uzyskanie zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.