Kiedy i gdzie mogę poznać mojego doradcę?

Uczestniczymy w wielu konferencjach. Spotkajmy się tam.

Jak powinna wyglądać reklama suplementów diety w social media?

23.02.2022

Autorzy:

Wojciech Kucharski
Joanna Belowska

Praktyka:

Life Sciences

Specjalizacje:

Prawo farmaceutyczne

Zapraszamy na webinar pt. „Jak powinna wyglądać reklama suplementów diety w social media?”, którego prelegentami będą Wojciech Kucharski i Joanna Belowska, Associates z Praktyki Life Sciences. Jest to pierwsze z dwóch spotkań dotyczących prawnych aspektów promowania w mediach społecznościowych produktów dostępnych bez recepty.

Rynek suplementów diety działa prężnie, szukając kolejnych kanałów dotarcia do potencjalnych konsumentów. Jednak reklamowanie suplementów – mimo iż są one zaliczane są do żywności, a nie produktów farmaceutycznych – jest w Polsce objęte surowymi restrykcjami. Dotyczy to zarówno mediów tradycyjnych, jak i coraz częściej wykorzystywanych przez reklamodawców serwisów społecznościowych.

Nasi prawnicy podczas spotkania wyjaśnią, jak przygotować publikowaną w social media reklamę suplementu diety, aby była ona zgodna z prawem. Wskażą konieczne do spełnienia wymogi, bez których komunikat może zostać usunięty – nie tylko te określane przez powszechnie obowiązujące przepisy, ale i regulaminy poszczególnych serwisów społecznościowych. Uczestnicy dowiedzą się także, jak w kontekście suplementów diety można posłużyć się reklamami targetowanymi i postami sponsorowanymi.

Więcej informacji o webinarze znajdą Państwo w załączonym zaproszeniu.

Data: 23 lutego, godz. 11.00 - 12.00
Miejsce: platforma MS Teams
Rejestracja: do 16 lutego pod linkiem

Udział jest bezpłatny i możliwy po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez organizatorów. Przed webinarem otrzymają Państwo link umożliwiający udział w spotkaniu.

 

Bądź na bieżąco z DZP