Kiedy i gdzie mogę poznać mojego doradcę?
Uczestniczymy w wielu konferencjach. Spotkajmy się tam.
04.10.2022
Autorzy:
Marta Balcerowska
Dr Jarosław Łukawski
Praktyka:
Specjalizacje:
W ostatnich miesiącach UOKiK skoncentrował swoją aktywność na weryfikacji treści i komunikatów zamieszczanych przez influencerów w mediach społecznościowych. Konsekwencją tych działań jest m.in. postawienie przez Prezesa UOKiK zarzutu wprowadzania konsumentów w błąd zarówno samym influencerom, ale także podmiotowi, którego produkty influencerzy reklamowali w sieci. Prezes UOKiK wychodzi bowiem z założenia, że przedsiębiorca, który wykorzystuje w swoich działaniach marketingowych treści publikowane przez influencerów może ponosić odpowiedzialność za te treści, tak samo jak influencerzy.
Aby przybliżyć ten temat Jarosław Łukawski, Partner, i Marta Balcerowska, Senior Associate, z zespołu prawa konkurencji poprowadzą webinar dla członków Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, podczas którego ogmówią najważniejsze kwestie prawne współpracy influencerskiej oraz przedstawią stanowisko Prezesa UOKiK.
Nasi eksperci opowiedzą także:
1. Co sprawdza UOKiK i co wzbudza jego wątpliwości?
2. Czy każdy post w mediach społecznościowych jest reklamą?
3. Potencjalne sankcje za nieprawidłowe komunikaty.
4. Jak bezpiecznie oznaczać publikowane w mediach społecznościowych treści?
5. Na co zwrócić uwagę przy współpracy z influencerami?
6. Instatipy i wytyczne UOKiK.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne sa na stronie organizatora.