Kiedy i gdzie mogę poznać mojego doradcę?

Uczestniczymy w wielu konferencjach. Spotkajmy się tam.

Reklama wyrobów medycznych – co zmieniło się po 1 stycznia

14.03.2023

Autorzy:

Marek Paluch
Olga Chodorowska

Praktyka:

Life Sciences

Specjalizacje:

Prawo farmaceutyczne

Nowe przepisy ustawy o wyrobach medycznych, które weszły w życie 1 stycznia, regulują obszar ich reklamy w sposób dużo bardziej rygorystyczny niż dotychczas. Wymusza to na przedsiębiorcach działających w branży weryfikację i modyfikację dotychczasowych działań marketingowych, a nawet w wielu przypadkach, zaplanowania ich od nowa.

Dodatkowo nowe regulacje obejmują także takie obszary aktywności promocyjnej, jak sponsoring konferencji czy współpracę z influencerami. 

14 marca, podczas szkolenia organizowanego przez firmę EduPharm, nasi eksperci z Praktyki Life Sciences, Marek Paluch, Senior Associate i Olga Chodorowska, Associate, wyjaśnią jakie materiały i aktywności w praktyce mogą zostać uznane za reklamę oraz jakie elementy muszą, a jakie nie powinny się w niej znaleźć. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jaki okres przejściowy został przewidziany w ustawie i jakie są potencjalne obszary ryzyk związane z dostosowaniem się do nowych regulacji. 

Celem szkolenia jest ułatwienie przedsiębiorcom działającym w branży wyrobów medycznych adaptacji do nowej rzeczywistości prawnej. 

Więcej informacji i zapisy na stronie organizatora.

Bądź na bieżąco z DZP