Kiedy i gdzie mogę poznać mojego doradcę?
Uczestniczymy w wielu konferencjach. Spotkajmy się tam.
06.03.2019
Autorzy:
Michał Tracz
Praktyka:
Specjalizacje:
Podczas seminarium opowiemy m.in. o uwarunkowaniach prawnych podczas wprowadzania nowych produktów na rynek hiszpański, możliwościach eksportowych dla polskich producentów, podpowiemy, jak szukać wiarygodnych kontrahentów i jak z nimi negocjować, a także, na co zwrócić uwagę przy projektowaniu opakowań.
Miejsce: Kancelaria DZP
Termin: 6 marca, godz. 10.00 - 12.00 (rejestracja od 9.30)
Koszt: uczestnictwo bezpłatne, liczba miejsc ograniczona
Zgłoszenia: Prosimy przesłać do 1 marca 2019 na adres m.wasaznik@phig.pl
Hiszpania to jeden z najważniejszych rynków kosmetyczno-perfumeryjnych w Unii Europejskiej. Jego wartość szacowana jest na blisko 7 mld euro, co plasuje ten kraj na piątym miejscu w Europie, zaraz po Niemczech, Francji, Anglii i Włoszech. Regularny wzrost sprzedaży odnotowuje się we wszystkich pięciu kategoriach produktów: perfumy i zapachy, kosmetyki kolorowe, produkty do pielęgnacji skóry, produkty do włosów i produkty higieny osobistej.
Program:
10.00-10.30 – "Charakterystyka hiszpańskiego sektora kosmetycznego i możliwości eksportowe dla polskich producentów” - Wojciech Łopatkiewicz, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Madrycie
10.30–10.50 – "Wyzwania prawne i regulacyjne dotyczące dystrybucji produktów kosmetycznych poza Polską” - Michał Tracz, DZP
10.50–11.10 – "Dystrybucja, oznakowania i reklamowanie kosmetyków w Hiszpanii” - Jorge Llevat, Cuatrecasas
11.10–11.30 – "Różnice kulturowe podczas negocjacji z hiszpańskim kontrahentem” – Zuzanna Gołębiewska, Dyrektor Biura Polsko – Hiszpańskiej Izby Gospodarczej
11.30–12.00 – Pytania i dyskusja.