Czy rozwiążę najbardziej skomplikowane problemy?
Różnorodne praktyki. Jedna analiza. Twoje rozwiązanie.
Kancelaria prowadzi doradztwo także w sprawach dotyczących zagadnień nieuczciwej konkurencji, w tym podrabiania produktów. W nowych, ciągle zmieniających się warunkach rynkowych niezbędna jest ochrona przed praktykami nieuczciwej konkurencji. Znajomość praktyk, takich jak ambush marketing, czy marketing wirusowy oraz nowych sfer działań reklamowych w ramach portali społecznościowych pozwala nam na rzetelne określenie ryzyk związanych z naruszeniem prawa oraz na sformułowanie konkretnych propozycji zaleceń dla klienta.
Posiadamy duże doświadczenie w kwestiach reklamy wprowadzającej w błąd, porównawczej oraz ochrony produktów markowych. Dokonujemy na zlecenie klientów analiz związanych z przejawami nieuczciwej konkurencji, sporządzamy opinie prawne i raporty, prowadzimy negocjacje oraz reprezentujemy klientów w sporach wynikających na tym tle.
artykuły powiązane
Webinar: Greenwashing – czyli zjawisko nierzetelnego marketingu nieekologicznego
Konferencja | 14.06.2024 Eksperci DZP Daniel Chojnacki oraz Natalia Komala przenalizują kwestię nieuczciwego marketingu ekologicznego w odniesieniu do postępowań prowadzonych przez UOKiK.
Dark patterns czyli internetowe pułapki dla konsumentów
Konferencja | 16.04.2024 Jarosław Łukawski i Natalia Komala wyjaśnią czym są dark patterns oraz jak projektować stronę sklepu internetowego, aby uniknąć kary za niezgodne z prawem praktyki.
DZP umacnia swoją pozycję w rankingu Legal 500 EMEA 2024
Aktualność | 27.03.2024 W tegorocznej edycji rankingu Legal 500 nasza kancelaria umocniła swoją pozycję, rekomendacje indywidualne otrzymało aż 61 naszych ekspertów w 19 specjalizacjach.
Aktualność | 14.03.2024 W tegorocznej edycji rankingu Chambers Europe zostaliśmy wyróżnieni w aż 14 specjalizacjach. W gronie rekomendowanych ekspertów znalazło się 17 specjalistów DZP.