W dniach 17-18 września w Warszawie juz po raz drugi odbędzie się konferencja „Game Industry Trends 2012” dotycząca biznesu growego w Polsce i na świecie. Podczas dwudniowej konferencji zaprezentowani zostaną czołowi gracze rynkowi, najnowsze raporty i badania, trendy oraz zmiany na tym niezwykle dynamicznym rynku. Pierwszego dnia spotkania prezentację pt. „Prawo w grach komputerowych – dane osobowe w MMORPG i grach online, ochrona know how, umowy dystrybucyjne” poprowadzą Aleksandra Auleytner, Szef Praktyki IP&TMT w kancelarii DZP oraz Jakub Kubalski, Junior Associate i Rafał Kłoczko, Junior Associate.

baner-GIT

Celem konferencji GIT 2012 jest propagowanie wiedzy o rynku gier zarówno PC, konsolowych, przeglądarkowych, mobilnych, przedstawienie najlepszych praktyk biznesowych wykorzystujących gamifikację oraz zaprezentowanie najciekawszych projektów, które mogą zainteresować wydawców, właścicieli serwisów internetowych, przedstawicieli VC, przedstawicieli branży gier, przedstawicieli ecommerce oraz marketerów praktycznie z każdej branży. Celem organizatorów jest pokazanie strategii liderów, przedstawienie skutecznych metod komunikacji marketingowej oraz najlepszych praktyk biznesowych realizowanych w Polsce i na świecie. Ważnym elementem konferencji będzie premiera Raportu GIT 2012, który ma przedstawić aktualną sytuację branży w 2012 roku.

Uczestnicy GIT 2012:

  • właściciele i udziałowcy firm z szeroko pojętego obszaru gier
  • kadra zarządzająca sklepów i innych podmiotów sprzedających przez internet
  • firmy płatnościowe umożliwiające granie lub zakup wirtualnych dóbr
  • wydawcy chcący zwiększyć zaangażowanie użytkowników poprzez enginy gamifikacyjne
  • agencje reklamowe specjalizujące się w advergamingu
  • marketerzy z firm i organizacji o profilu związanym z biznesem rozrywkowym
  • przedstawiciele venture capitals
  • kadra zarządzająca firm socialmedia, eCommerce i mobile
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • pracownicy portali, serwisów internetowych, sklepów, wydawnictw
  • osoby odpowiedzialne za biznes development i implementację rozwiązań growych
  • osoby chcące wiedzieć więcej na temat rynku growego i jego wykorzystania biznesowego
  • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy

Więcej informacji nt. wydarzenia znajdą Państwo na stronie organizatora: www.git2012.pl

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *