24 marca w siedzibie naszej kancelarii w Warszawie odbędą się warsztaty pt. „Reklama produktów leczniczych, suplementów diety i dermokosmetyków w mediach społecznościowych – aspekty prawne„. Spotkanie poprowadzi dr hab. prof. UW Marcin Matczak, a gościem specjalnym będą przedstawiciele serwisu TestMeToo.com.
W czasie spotkania prelegenci skupią się przede wszystkim na procesie komunikacji między Działem Marketingu i Działem Prawnym w organizacji, dlatego też zachęcamy do udziału przedstawicieli obu tych departamentów. Omówimy następujące zagadnienia:
- Reklama produktów regulowanych w mediach społecznościowych – szanse i zagrożenia
- Problem „wzmacniaczy opinii” – legalna komunikacja czy wprowadzanie w błąd?
- Case study – promocja leków i produktów podobnych w mediach społecznościowych – serwis TestMeToo.com
Miejsce: Kancelaria DZP, Warszawa, Rondo ONZ 1, piętro 21
Czas: 10:00-12:00
Osoby zainteresowane uczestnictwem w warsztacie prosimy o potwierdzenie przybycia do 20 marca na adres magdalena.bartos@dzp.pl .
Udział w seminarium jest bezpłatny oraz możliwy po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez organizatora. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY