Szanowni Państwo,
Zapraszamy na szkolenie pt. „Odbiór odpadów komunalnych po 1 lipca 2013 r. – jak poprawnie zorganizować przetarg na wybór wykonawcy?” 22 października w Poznaniu.
Nasza kancelaria jest współorganizatorem tego wydarzenia – Katarzyna Kuźma, Daniel Chojnacki, Wojciech Hartung i Karolina Szymczak, poprowadzą wykłady.
Gminy zobowiązane do realizacji nowych zadań są pod coraz większą presją czasu – nowy system gospodarowania odpadami powinien funkcjonować od 1 lipca 2013 roku – a wiele samorządów dopiero zaczyna przygotowywać się do jego wprowadzenia.
Jednym z podstawowych problemów jest przygotowanie i organizacja przetargów na wybór wykonawców, którzy będą świadczyć usługi odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Jednocześnie odpowiednie przygotowanie przetargów wymaga podjęcia szeregu decyzji w zakresie organizacji systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na poziomie gminy. Decyzje te będą miały daleko idące skutki zarówno dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie odbioru odpadów komunalnych jak i dla spółek komunalnych oraz zakładów budżetowych świadczących obecnie te usługi.
Szkolenie skierowane jest zarówno do przedstawicieli gmin jak i do przedsiębiorców, którzy ubiegać się będą o udzielenie zamówienia na odbiór odpadów komunalnych. Uczestnicy otrzymają kompleksowe informacje na temat przygotowania i przeprowadzenia przetargów na podstawie art. 6d ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Szczegółowy program szkolenia „Odbiór odpadów komunalnych po 1 lipca 2013 r. – jak poprawnie zorganizować przetarg na wybór wykonawcy” dostępny jest pod linkiem https://www.abrys.pl/fileadmin/abrys/dsk/materialy_do_pobrania/Przetargi/Program_przetargi_.pdf
Formularz uczestnictwa do pobrania tu https://www.abrys.pl/fileadmin/abrys/dsk/materialy_do_pobrania/Przetargi/karta_zgloszenia.pdf
Rejestracja on-line: https://coffee.ispsa.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=144